Believe nothing, no matter where you read it, or who said it – no matter if I have said it! – except it agree with your own reason and your own common sense.” – Siddhartha Gautama, a.k.a. the Buddha

Been busy

   
   

  
It’s gettin’ there.   

More later.  

Advertisements

4 responses

  1. wonderdawg

    Is that shop, house or combo? Having done this couple times last few years, you just about got the hardest part done….damn foundation is ass kicker for sure. Looking good, finally finishing off brothers house after recouping nearly a year from falling off it. Sure Voodoo and Jack have thoroughly inspected each detail,lol…dunno what’s up with Rufus this morning, he running around like a pup aggravating Buddy this morning, usually just opposite, which I felt as spry as he seems this morning, lol.

    September 7, 2015 at 10:53 am

    • This is house. Once thats up, I start on shop which will go faster as it pretty straight forward (poured slab). Gotsta have somewhere to live to keep the dad off my case, so house first

      September 7, 2015 at 11:15 am

  2. Spud

    Think you’ll have it dried in afore the snow fly’s ?
    Still following ya son, and have commented every time, but for some reason they ain’t showing up !
    Looks like ya making good progress.
    That ol boy bitching about ya being a Rich man would been walking ,ifn it’d been me. You’re way to kind Dio !

    I’m a doing fair nuff down here, ain’t never gonna be a hundred percent again, but hell I’m alive !

    Rob

    September 7, 2015 at 12:33 pm

    • Wow! Good to see you are still kickin it. Dunno why, but your comment was in my spam que. Hmmm. May be a setting somewhere that got jiggiboo’ed
      Yeah. Should be framed rooffed and sided by time weather starts getting rough. Won’t be living in it at first unless I can get insulation began before the temps plummit. Money flow is the deciding factor obviously. No loans, straight paycheck to paycheck, but the real grunt work is done and now it becomes a matter of details.
      Anywhoos, glad to see you back up and while you may never be as good as you once were, I am sure you will be as good once as ya ever was. (Apologies to some country artist. ;-P. )

      September 11, 2015 at 6:29 am

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s